Freakshow

Hejhej!

Till er alla som känner er åsidosatta, jag lever! jag har fortfarande inget internet, men jag har hittat ett jag ska ha, måste bara se så att mina pengar räcker hela månaden så jag kan betala startavgiften :)
Jag är med andra ord snart tillbaka :)

Det finns en person som inte borde oroa sig, jag kommer snart tillbaka till min dator :)



Jag har full fart i mitt liv just nu, allt bara rullar på och ibland blir jag själv förvånad över hur jävla smidigt allting kan gå! :D
Jag har min lägenhet och jag trivs så sjukt bra! jag har mitt jobb, som jag faktiskt tycker mer och mer om det för var dag som går och jag har en massa härliga kompisar!


Jag har dessutom beställt tid för en TATUERING!
tro det eller ej, jag har äntligen fått tummen ur och beställt en tid.
Så om inget oväntat händer så kommer jag att gaddas den 4 Juni. Håll tummarna!
jag kommer att berätta vad jag ska tatuera mig sen när den är gjord ;)

Ha det så bra, jag lever, jag mår bättre än någonsin och jag hoppas att mitt nya internet snart anländer :)

Sköt om er!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Drake! på axel eller höft

2009-05-27 @ 22:16:22
Postat av: Börnis

http://www.agriventure.se

Jag är sugen, är du? ;)

2009-05-28 @ 17:42:27
Postat av: Ruth

Gött bra att du har börjat blogga igen!!! :D Och det ska bli spännande att se din nya tatuering ;D

2009-05-30 @ 22:47:30
URL: http://rutha.blogg.se/
Postat av: Anonym

skynda? ;)

2009-05-31 @ 23:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0