Tack :)

Detta har varit en helt underbar helg!

Jag och min käre far har varit och lagat min bil hos min faster och hennes man, vill säga tack så hemskt mycket för hjälpen!

Bilen har fått trösklarna fixade, avgasröret är lagat och jag har lagat lite ytrost, kanonfint! :)

Dessutom hade faster San lagat massa god mat och bjudit in syster och hennes man plus farbror med familj :)

Vi åt heta räkor och vitlöksbröd till förrät.
Sedan grillade vi!!! Gud vad jag älskar grillat!
Till det grillade köttet hade vi sallad med fetaost, en kall currysås, fyllda champinjoner och en krämig mögelost.
Och som efterrätt åt vi friterad Cammenber. (stavning?)

SMASKIGT!
Tack San, det var underbart gott!

Idag ska jag på buggkurs och dansa lite :)

Måste säga att våren är påväg, jag åkte idag med min bil med rutorna nere. SKÖNT!

Nu ska jag duscha, packa och pallra mig ut till bilen, ska lyssna på Thåströms nya album hela vägen till skolan!! Tack Hans! :)

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: san

Älskling!

Visst har vi kul på våra släktträffar! Det går åt massor med vin och ingen vill gå och lägga sig! God mat, mycket mat, och länge mat... och inget gnäll på morgonen, bara upp och svetsa efter frukost :D

2009-03-16 @ 11:52:26
Postat av: sara

Tack för kommentaren, jag gillade när ja hade håret sådär hehe, ja jag ska fundera rikigt noga på vad jag vill bli o jobba med, det finns ju så mycke!

Vi får ses snart, du får komma hit så får vi ha en härlig helg igen, aknske gå ut i denna tråkiga stad typ , så du får se lite mr än bara lägenheten och hur det ser ut hos jimmy haha ^^

Älskae dej syster yster Puss stora syster <3

2009-03-16 @ 13:14:56
URL: http://dorisasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0