Ledig måndag

Idag är det måndag, och jag är helt ledig, så sitter hemma och tittar på tv :)

I onsdags bar det av till stora staden Stockholm för att åka på LRF Ungdoms Riksstämma och även 20 års jubileum. :)
Efter en mkt trevlig kväll med vin, snabbs och drinkar bar det av hemåt igen på torsdagen.

I fredags åkte jag och Micke för att titta på en lägenhet. Den var kanonfin!!! Kanske i minsta laget, men sitter fortfarande och funderar på om jag ska tacka ja till den eller inte. Planen är att jag ska kolla runt lite till innan jag tackar ja, ifall jag hittar någon mer passande :)

Min mamma och min syster åkte till England i onsdags, till en av de största hundutställningarna, nämligen Crafts.
Och nu kommer dom snart hem, ikväll närmare bestämt, och eftersom min pappa och bror har varit ensamma hemma sen dom åkte, så är här inte direkt städat, så tänkte dra ett drag med dammsugaren och tvätta av golven, så att det är rent och fint när dom kommer hem, då blir dom glada :)

Imorgon ska jag på kurs genom jobbet, nämligen Delegerad Behandlingskurs, så ska läsa igenom mina papper jag sak kunna ett par gånger till innan imorgon. Kl. 7.15 ska jag vara hos en kompis och sen ska vi åka, kanonkul!

Just nu har jag 7 hundar i knät och två sitter nedanför på golvet och tittar sårat på mig för att dom inte får plats.. stackarna!

Älsklings honey, jag älskar dej så sjukt mycket, och jag vet att det vi har är speciellt.
Det är någont ingen annan någonsin kan drömma om och jag vill inte vara utan dej. Du är det bästa jag vet!

Puss och kram från Carrolito :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Det var nog så ja "/, men samtidigt kan man ju undra vad Rihanna tänker med? Hon har ju gått tillbaka till honom och jag läste nånstans att hon hade bytt nr o mail så hennes familj kunde tydligen inte nå henne...

2009-03-09 @ 12:04:25
URL: http://upisdown.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jo men jag har inte druckigt cola på jättelänge och nu när jag testa så var det inte alls så gott som jag jag mindes! Ne, besvikelsen:P



Men tack! Jag är nöjd faktiskt!:D Mycket har jag att tacka din syrra för ;D

2009-03-09 @ 21:21:26
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0