Kikkis redovisning <3

Min underbara kompis Kikki hade som sagt Nationell redovisning i Svenskan idag, och det gick tydligen KANON!
Talet skulle vara i ca 5 minuter, hennes var i 5 min och 33 sekunder. Kanonbra jobbat tjejen, är stolt över dej!

Det allmäna ämnet (som alla tal skulle handla om) var engagemang och påverkan.
Kikkis handlade om kränkningar och hur det påverkade människor, bra ämne!!

Just nu sitter jag själv med mitt arbete om kristendomen, snart klar tror jag :)

Uppdaterar senare om hur det går med det :)


Dessutom sitter jag och Kikki och pratar om marsvin. Hon har fött upp marsvin, och har lovat att hjälpa mig. :)
Och hon har sagt att hon kan passa dom om jag skulle åka bort. Måste bara bo in mig lite i lägenheten först och se om jag har plats för en marsvinsbur :)
Håller tummarna för att Hampus ska lära sig att dom e vänner, men det tror varken jag eller Kikki ska bli något problem, kul!!!

Ha en bra eftermiddag i vårsolen, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0