Frukost och dagens att göra :)

Eftersom jag idag hade sovmorgon och lyckades, tro det eller ej, sova ända till kl. 10!

Så efter att ha vaknat till lite, startat min dator och släppt ut lite hundar så tänkte jag FRUKOST!

Så till frukost blev det, håll i er!
1 Smoothie, gjord på hallon, banan och youghurt
1 kopp te
1 rostad smörgås
och det godaste
2 skivor färsk ananans!

Musmigt värre!
Och när jag satte mig, slog på tv:n och satte min dator på bordet ihop med frukosten, så zappade jag lite och vips! så var det ugly Betty på tv, bästa stunden på dagen. :)

Som alla andra bloggare kan jag ju skriva dagens outfit
Svarta mukisbyxor
Johans Chopper-tröja
och mina strumpor med råttor på

Jag har inte så mycket intressant att skriva såhär dags på dagen, eftersom jag är ensam hemma och inte har hunnit reflektera över något.
The Rock är på Jay Leno Show idag.. Alltid trevligt att se honom..!
The Rock alltså! ;)

Idag ska jag träna med Hampus, ta en promenad och fotografera lite. :)

Ha de så bra, vi hörs senare, pusshej!


Kommentarer
Postat av: mathilda

smoothie är så himla fräscht!

2009-03-20 @ 12:07:57
URL: http://mmathi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0