Vissa saker ändras inte

Hej, nu blir det ett kortkort inlägg, innan jag kryper i säng, mina ögon börjar falla ihop :)

Idag har varit en underbart härlig dag, lite varmt att jobba dock, men endå.. Fick ett sms av en kompis att han ev ska flytta hit, där jag bor, vore hur kul som helst! Dessutom fick jag ett mms av Örjan, en bild på en t-shirt. På denna t-shirt står det med stora vita bokstäver "Praktikant jävel" HAHAHAHA! En PJ-tröja helt enkelt! XD

Internt mellan mig och Örjan, jag är arbetets SJ, SV, PJ och FJ. Och klant? :P

Men nu ska jag sova.

Ville egentligen bara säga att jag saknar min pojk, och vissa saker ändras aldrig, du och jag är en sån sak.

Puss och godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0