VARMT!!

Hejhej!
Herregud vad det är varmt idag! Efter en lång dag i solen så blev det ett dopp i sjön, tog med mig min lillebror och min hund och stack för att bada, hur skönt som helst!
Till och med min bror såg hur mkt min hund älskar mig, han är inte helt bekväm med vatten, men går i så långt han bottnar, bara för att jag ropar på honom, söt hunden ;)

Nere vid vattnet hade en grågås bosatt sig. Den var fan inte rädd för oss alls! Den simmade till oss, jag höll den i stjärtfjädrarna medans den simmade, jag kunde hålla den i fötterna och den blev knappt rädd. Vi skvätte vatten på den för att den skulle försvinna, men det funkade ingenting! Den kom likförbannat tillbaka XD
Vi har även konstaterat att min hund aldrig skulle kunna bli en jakthund, då han överhuvudtaget inte reagerade på att gåsen var där.. Tur att han e söt iallafall! <3


Ikväll kommer min älskade vän Kiki och sover hos mig! :) Ska bli jättekul, saknat dej gumman! :)

Ha en bra kväll, nu ska jag dra mig hemåt till lägenheten och plocka upp Kiki :)
Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: här är det bara bra:) själv då?

fin bild!

2009-06-28 @ 22:05:56
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vi har haft det skitbra! :D

Alla e trevliga och roliga även om vi inte pratar samma språk ;)

Haha den e bartso dobche! ;D (=mycket bra)

Ha vanlig sommar, umgås med kompisar, sola bada (kan behövas eftersom det inte har varit ens hälften så bra väder här som hemma i Sverige!) , göra ssmå utflykter mm tänker jag :)

Sj?

2009-06-29 @ 11:21:01
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Angelica

Härligt att bada dessa varma dag!

Dock tog jag mitt första dopp igår :$

Thaha...

Hoppas du får en toppen dag.

2009-06-29 @ 13:03:42
URL: http://notbroken.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ja jag är på väg! Ska bara en tur ner 130 m under jorden i en saltgruva först och sedan genom Tyskland. På torsdag är jag förhoppningsvis hemma igen ;D



Vill också bada! Har inte gjort det än iår :O

2009-06-30 @ 19:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0