Lite bilder från Midsommarhelgen

Hejhej!
Efter en oerhört svettig dag på jobbet, så måste jag tyvärr komma med ett tillkännagivande.
Det är med en stor sten i hjärtat, som jag nu tänker berätta saningen.

Mina favoritarbetsbyxor har gått sönder.

Förstår ni eller? Det är illa.
Tur att jag har mina märkesbyxor kvar, Fristad <3

*skrattar*

Tänkte egentligen bara ladda upp några bilder från midsommarhelgen, jag hoppas att ni har haft det kanonbra i sommarvärmen, och att det har blivit en sväng till stranden kanske? Själv gjorde jag premiärbadet igår, med Örjan, Linkan och Simon. Fast badkrukan Simon vände när han kände på vattnet, kärring ;)


Ha en bra kväll! :)


Jag och älsklingen spenderade som sagt midsommar till havs :)


 Älskar dig gubben min <3





Så himla fint där vi var!



Tack älskling, vi behövde det :)



Sometimes, I can't help missing home.



Kommentarer
Postat av: Sabrine

Sv: Ingen aning vad läkarna håller på med altså... De är helt enkelt lata. Oja, jag tänker jaga dem!! ;) Men dina ledproblem... Något borde väl komma fram till tycker man. Kan ju vara rematism (stavning?) eller vad som helst... Herregud dessa läkare. Blir så trött av att bara prata om dem haha:P

Du får också ha en megasuperkanonsommar:D



Vilka vackra bilder förresten!(:

2009-06-25 @ 14:29:33
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hemskt med arbetsbyxorna! Vilken fasa :O



Haha ja det är spännande! ;D Och vi kan prata lite polksa, HAHA!



Tack! Dom är härliga ;D

Kram!

2009-06-25 @ 20:40:30
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: sara H

Gudd neee är dom sönder =( jobbigt läge!

SAKNAR DEJ GUMMAN!!!!



PUSS OCH KRAM <3

2009-06-27 @ 10:15:41
URL: http://dorisasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0