Åkt till skolan, köpt hårfärg, promenerat och nu sitter jag här!

Dagen har varit slapp. Något fruktasvärt slappt.

Vaknade inte fören halv 10, puttade på min hund och frågade om vi kanske skulle masa oss ur sängen.
Sagt och gjort, upp kom vi!

Efter en lat frukost framför datorn, så tittade jag på Kommisarie Lynly(?) med mamma och satt framför datorn..
Är väldigt glad i min nya design på bloggen, så satt och bara tittade på den (a)

Efter huur lång tid som helst så packade jag ihop mig för att åka till skolan :D

Stannade och köpte hårfärg, ny slingor tänkte jag. Men dum som jag är så valde jag en vanlig hårfärg..
Så nu ska smarta Carro åka tillbaka i veckan och byta till en slingfärg så jag kan göra slingorna...!

När jag väl kom fram till skolan så var det full fart. Marre och hurtiga Simon var i gymmet, och jag tittade på,
Jag ORKADE verkligen inte.

Men när dom skulle ut och promenera så tänkte jag att det kunde jag väl gå med på då.
Så nu har vi traskat runt en slinga på en ishal väg i totalt mörker.
SPÄNNANDE!

För närvarande sitter jag i min fotölj och skriver här, medans Marre sitter och letar jobb.

Jag vill sluta skolan.
Fast jag vill inte härifrån.
Jag vill flytta hemifrån.
Fast vill inte vara ifrån min pappa.
Jag vill ha ett jobb.
Fast jag vill ha en fritid.
Jag vill bli bofast och skapa mig ett liv.
Fast jag vill ut och resa och upptäcka världen.

Hur fan ska jag göra?!

Men men, det var dagens inlägg.
Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-26 @ 18:46:04
Postat av: Rebecca

Gissa bilden i min blogg nu. Kolla in vettja!

2009-01-26 @ 18:47:41
URL: http://beccellie.blogg.se/
Postat av: louise hanisch

mysig blogg!:)



Hej. Haft en bra dag? :)Just nu kan du vara med och påverkas designen i min blogg. Kom med egna förslag helt enkelt. Tack på förhand. ha en trevlig kväll! Kram, Louise.

2009-01-26 @ 18:49:48
URL: http://louisehanisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0