Verkligheten kommer ikapp

Omg!
Jag trodde aldrig att det skulle vara såhär jobbigt att vara vuxen!

Denna veckan har vi lov, och medans alla andra njuter av sovmorgon och latar sig, så har jag arbetat hela vecka+helg.

Meeen, medans dom e fattiga och får 1050 kr i studiebidrag, så kan jag lägga undan pengar och spara till min lägenhet.

Jag hoppas verkligen att vi kan göra detta nu Kiki!!!
Du är en av de personer som jag tror att jag skulle kunna bo med :)

Denna veckan har jag som sagt jobbat på Tängelsbol för att sedan avsluta med att jobba helgen i ladugården på skolan.
Dessutom har jag blivit sjuk, började i måndags med ont i halsen och snuvig, och nu mår jag illa, hostar och är alldeles yr, men jag arbetar ändå, måste ha pengarna.


Jag är ledsen att det har blivit som det har blivit, och jag har inte orkat att tänka igenom något, utan lever för dagen och ser vad som händer.
Jag försöker att inte säga nej till någonting, och att inte vara ensam.
Men jag är orolig för dig, och jag hoppas att du pratar med mig om det är något problem?
jag säger som jag sa förut, jag saknar dej, jag vet bara inte om det är bra eller dåligt ännu.
Glöm inte min pappershög på golvet! Man kan lätt läsa på fel papper.


Och jag vill även säga att jag inte har en aning om vart jag har dig, jag skulle vilja säga upp all kontakt och bara leva mitt eget liv, men jag kan inte. Och jag önskar att jag inte hade fäst mig vid det du sa. Hade jag bara låtit det passera så hade jag kanske varit lycklig?


Så många misstag, så lite tid!

Men nu ska jag alldeles strax börja jobba igen, idag är det kossorna som får lite uppmärksamhet :)
Har änna tröttnat på grisarna ;)

ha de bäst, saknar alla kompisarna, så pallra er hit nu!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: johan

hej...hoppas att du mår bra efter omständigheterna iallafall

2009-02-21 @ 23:34:23
URL: http://johanp.webblogg.se/
Postat av: Anna

Hur kan du tröttna på grisar? Jag förstår inte haha^^ Jag har därimot tröttnat på kor

2009-02-24 @ 21:41:54
URL: http://upisdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0