Utmanad!

Hej bloggen!

Anna, från den underbara bloggen www.upisdown.blogg.se , utmanade mig med att berätta 10 sanningar om mig själv..
Så låt se!

1. Jag är fruktansvärt morgontrött, men älskar att ha morgonmjölkningen (!)
2. Jag har ett väldans humör, som svänger väldigt snabbt...
3. Jag talar ofta före jag tänker i pressade situationer, vilket gör att jag skämmer ut mig.
4. Jag ÄLSKAR rostade solrosfrön!
5. En bra fredagkväll är att somna efter ett glas vin i soffan hemma.
6. Jag tycker om min bil. Oavsett vad alla andra säger.
7. Jag tycker om att testa saker jag aldrig gjort, och vara i situationer jag inte trott jag skulle hamna i.
8. Jag drömmer om ett arbete utomlands, inte kunna språket, inte känna någon och bara se vad som händer.
9. Jag har alldeles för mycket skor, och jag har svårt för att gå in i en skoaffär utan att köpa ett par...
10. Jag är extremt mörkrädd och ringer oftast Johan när jag ska sova ensam på skolan.


Haha, här var 10 fakta/sanningar om mig!

Nu är jag oerhört trött och jag ska snart dra mig tillbaka, imorgon ska jag klippa mig! Kan verkligen behövas!

Kanske, om ni har tur, så berättar jag vad som står i min almenacka dom närmaste veckorna, det lär bli ett låååångt inlägg, det är fullt!

PÅ SÖNDAG FYLLER JAG 19!

Ha de bäst, nattinatti!
/ C

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahah ettan på listan va ju go´ hahah^^

Men du, de e du som har en underbar blogg ju!

2009-02-27 @ 18:35:12
URL: http://upisdown.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vilka bra sanningar du kom på, jag får allid hjärnsläpp och skriver något tråkigt eller något som de flesta redan vet:P haha.



Och Grattis iförskott föresten!:D

2009-02-28 @ 12:55:40
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Matilda

ja det är hon verkligen!

2009-02-28 @ 20:07:59
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0