Sökt lägenhet!

Hejsan hoppsan!

Nu ikväll har jag tagit ett stort steg in i vuxenlivet.
Jag har sökt lägenheter!

Har lämnat tre stycken intresseanmälningar på tre olika ställen.
Tänk vad spännande, jag kanske kan få mig en lägenhet? :D Vore inte helt fel, och trollhättan är mitt imellan jobbet och mamma & pappa, perfekt!
Dessutom har Micke lovat att han ska vara till hjälp, och hålla mig sällskap, eftersom jag knappt känner någon eller vet vart något finns i stora staden!

I övrigt så har jag varit på hundutställning idag, Kaisa blev BIR valp och Lucifer blev BIM valp.
Hampus det gamla spöket blev 2:a i konkurrensen med hp. Men han uppförde sig väl som alltid, men kändes inte som om han var 100% närvarande, utan lite loj... Men var nog bara dagsformen. :)

Amanda ställde farbrors bullterrier, Herman. Hans första hundutställning och han blev BIS 2:a. GRATTIS!

Eftersom jag fyller år imorgon, och hela pappas sida av släkten var på utställningen, så firade vi mig lite där, tack allihopa! :)

Nu ska jag vara lite social mot min mamma, ha det bäst!
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad kul att det gick bra ed hundarna:D Får en okunnig människa som jag fråga vad BIM, BIS och BIR betyder? :P

2009-03-01 @ 11:11:15
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad kul med lägenheterna! Ligger dom andra också i Thn eller? Och grattis till placeringarna på utställningen :D OCH,

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN :D:D

2009-03-01 @ 11:23:21
URL: http://upisdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0