Solsken

Hejhej!

Jag sitter här på Emmas verandra och njuter av solen, fy fan vad det är skönt! Jag är ledig en helg och det är sommar ute, det är riktigt fint väder.

Sol och bad tänker ni?

Bio och IKEA tänker jag och Emma.

Vi är nog inte dom smartaste, förlåt Emma, men vilka kommer på att gå på bio en fredagkväll när det är som att vara utomlands ute? Jo, det gör vi! Vi var och kollade på Year One igår, och den var sjukt bra!
Efter bion hamnade vi en kort stund på strandgatan, tog ett glas vin och sen drog vi hem :)
När jag väl kommit hem så blev det så mkt på en gång, Micke kom och hämtade mig, vi stack till Fia och Fru, och sen blev vi kvar där till 3.30 och Johan kom hem till mig vid 4.
Alltså, fredagen blev bio, lite vin, ett par cider och trevligt sällskap. Dock sent, men trevligt. :)

I detta nu sitter jag som sagt hos Emma, väntar på att hon ska bli klar för att vi ska, i strålande solsken, stänga in oss på IKEA. Underbart! :D
Jag älskar IKEA. :)

Det kallar jag att utnyttja en ledig helg med fint väder! not.. ;)

Ikväll ser planerna ut som sådanna, att jag och Emma ska ut, ta ett par drinkar och ha trevligt, ska bli så kul! :)

Jag hoppas att ni har det bra i värmen :)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Matilda

IKEA är faktiskt kul att gå runt på. Meeen inte en varmt sommardag.:P

2009-08-11 @ 11:41:32
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0