fan

Hej
Anledningen till att jag inte har bloggat dom senaste dagarna är pga av att jag har arbetat, och har inte haft något internet då.
Ledsen för det.

Jag har haft det bra på jobbet, det är ju inte utvecklande för fem öre, men det är trivsamt och jag kommer bra överens med mina arbetskamrater.

Idag har jag varit på IKEA, och köpte en massa saker till lägenheten.. varit jättekul! :)

Tills nu.
Underbara hund, vad jag tycker om dej. Men det är inte rätt att du sak lida, bara för att vi vill att du ska vara kvar... Vi kommer att sakna dej, hälsa min gammelgubbe där uppe i hundhimlen. <3


orkar inte blogga mer.
Vi hörs, kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken vovve? :'(

2009-04-10 @ 13:50:16
URL: http://upisdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0