Söndag

Hejhej!
Förlåt för att jag inte bloggade någonting igår, hade helt enkelt inte tid!

Började gårdagen med att ha lektion en timme på morgonen, så fick hoppa upp och pulsa ut i snön som kommit över natten. yeey... ^^
Sedan hjälpte jag Johan att plugga, så han kan bli klar med alla saker han har efter sig. Han var faktiskt riktigt duktig min lilla gubbe :)

Åkte sedan till en herre med lite mjölkkor, som jag ska jobba extra hos nån eftermiddag då och då efter mitt vanliga arbete. Alltid trevligt att ha lite extra så.. Blir det nåra hundralappar plus i månaden så är det alltid välkommet!!!

Idag fyller min bror år, GRATTIS TILL HONOM!
med andra ord har det varit lite släktingar här. Mormor & Morfar + morbror och kusiner igår och pappas sida idag :) Alltid trevligt tycker jag :)

Var länge sen man träffade Sara och Kim, var kul att dom kom en stund. :)

Precis nu så ska jag åka och hämta min soffa jag ska ha i lägenheten, och jag ska rensa ur min garderob, Kiki ska få lite kläder jag inte vill ha ;)
Sen ska jag fortsätta att träna med min hund, funderar på att lära honom något nytt. Men vad?? Något förslag?

Ha en bra dag så hörs vi senare. :) Pusshej

Kommentarer
Postat av: Liene

sv ja, precis! måste lyssna på imogen heap nu bara för det. Men själva twilight musiken är också bra.

2009-03-28 @ 18:02:30
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0