Religionskunskap

Känns som om det enda vettiga jag har gjort idag var ett oseriöst prov i religionkunskap. Haha, men visst hade vi kul? ;)

Jag har fått ett mejl!!!
Från ett av de ställena som jag skickade intressemejl om lägenhet till. Dom hade två stycken lägenheter som dom tyckte matchade min profil ^^

Så tanken är att jag ska ringa dom idag och se om jag kan komma och titta på lägenheterna i veckan, bestämma mig över helgen och kanske få besked i slutet av nästa vecka. Det vore KANON!

Tänk vad spännande, då har jag, min hund, min nya soffa och mitt nya köksbord någonstanns att bo! :)
 
Vet att det vare ett ganska så kort inlägg just nu, men kanske fyller på med mer senare :)

Ha de bäst så länge, puss och hej!


Kommentarer
Postat av: Anna

Oohh va kul! Om du gillar den, när skulle du flytta in då? =)

2009-03-03 @ 15:25:24
URL: http://upisdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0