Måndag

Måndagmorgon.
KUL!

vaknade vid 7, snoozade till kvart i 8 och hoppade upp ur sängen för att springa till frukosten.
Eftersom det är frukost här på skolan så blir det ju ingen smoothie... tyvärr..

Så det fick bli lite filmjölk och hallonsylt.

Stressade vidare till idrottslektionen, bara för att få reda på att den var inställd och vi kunde gå igen.. Här måste jag säga att jag hade lite tur trots allt, älsklingen hade inte gått upp och låst dörren, han hade sovmorgon ;)
Så jag kunde tyst smyga tillbaka och krypa ner i den varma sängen och sova en stund till :D SKÖNT!
Vaknade 10 minuter innan nästa lektion och sprang dit.

Jag måste bara säga att det är förbannat skönt att kunna gå och lägga sig mellan lektionerna. Tänk att gå i en vanlig skola, fy fan vad jobbigt!

Nu är det snart lunch, rättare sagt om 5 minuter.
Idag serveras Spaghetti och köttfärssås.
Inte så sugen just nu, får väl se.

I eftermiddag är det JIVE! Som vi har längtat!! :,D

Vad ska ni andra hitta på idag? :D

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: san

Min lilla människa och jag har städat, mest hon :-) så nu har jag rent och fint igen. Visst luktar ajax citron gott!

2009-03-23 @ 13:40:31
Postat av: Matilda

Ja jag har också tänkt på de, fan vad jobbigt att inte ha alla sina grejjer här på skolan:O Kläder, duschgrejjer, SÄNG, data, skolbäcker.. mm!



Svar: Ja så jävla sur e jag på dem, jag fattar inte varför??

Ja de e tomt utan dem! Känns som slutet av vårterminen förra året ju, när treorna hde gått ut;)

2009-03-23 @ 15:01:47
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0