Let's Dance!

Just i detta nu så är det Let's Dance på tv och personligen tycker jag att proffsdansaren Tobias, som dansar med Elisabeth, är min absoluta favorit! Han har gjort kanon koreografier vecka efter vecka, han dansar med energi som inte är av denna värld och har alltid ett stort leende på läpparna!

Han gör det värt att titta på Let's dance och är bara så charmig!

Däremot måste jag avslöja att jag är väldigt fascinerad av Magnus Samuelssons utveckling, han har gått från att vara biffigast av alla till att bli mer smidig och ha mer "långa" än stora muskler. Han är ju helt underbar han också!


Det är lite skönt att Niclas har åkt ut, inte för att han dansade dåligt, utan för att allt fokus numera kan hamna på dansen och inte på honom och Laila.

Under tiden som jag nu skriver så dansade allas våran Morgan. Och han är också en stor favorit. Maken till att orka spexa så mycket som han gör, och att hela tiden gå in med attityden att man först och främst ska ha roligt!

Att dansa ska alltid vara roligt, sedan får man se vad som händer! :)


Btw, ska på Lasse Stefanz med min älskade Johan! <3

Ibland glömmer jag av att berätta för honom hur mycket jag älskar och avgudar honom.
Men sen gör han något sådär speciellt gulligt, som att ge mig den där ömma pussen på pannan, eller den där söta blicken på morgonen när han inte vill gå upp ur sängen. Eller när han mjukt lägger handen om ens kind när han kysser än.
Eller när vi helt enkelt bara larvar oss, tar på varandra kläderna, borstar håret eller tvättar händerna. ;)
Allt kan göras roligt!

Jag älskar dig mest av allt Honey.

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Sv: skämten och humorn har morgan, dansen har laila ;)

2009-03-13 @ 22:14:59
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0