Klarade det!

Wiiihoo! Jag klarade det! Har numera sprutcertifikat.
Kanske inte så mycket att skryta om säger ni, men jag är glad att jag klarade det! :)

Idag har det varit strålande solsken och massor av trevliga saker.

Hahaha, måste bara säga att skolans personal ibland kan vara VÄLDIGT omogen. 3 vuxna karlar som beter sig som 10 åringar.
LÄMNA SANDLÅDAN FÖR HELVETE!

Alltså, igår grejjade jag ju som sagt med min bil, och skolans område är stängt efter kl. 16, så våran fritidsvärd öppnade för 4 stycken så vi kunde, med våra respektive bilar, grejja bäst vi ville hela kvällen.
Eftersom han sedan låste bommarna efter oss så kunde vi ju inte ta oss ut. Och vi hade bett om lov att få ha bilarna på området över natten.
Så vi parkerade våra bilar vid ett av garagena och gick.
När vi nu idag gick förbi bilarna höll vi på att få spader. Eller iallafall jag, killarna skrattade mest.

Lärarna, dessa 3 karlar, hade stängt in våra bilar med skopor fulla med sand och ett stort snöblad. -.-
Vi var alltså instängda med bilarna.

Så jag travade med stora steg in i ett av de andra garagena och frågade vad fan dom hade sysslat med och att jag hade fått lov att stå där.
Då får jag bara ett gapflabb i ansiktet och till svar "Jag har inte sett någonting, men ni får inte ha bilarna där."
Det gjorde ju inte att jag blev mindre förbannad direkt. Lärarna som brukar stå där, bland annat dessa 3, hade ju fått plats med sina bilar, så vad gnäller dom över?! Vi stod där en, EN natt!

Killarna har nu tagit ut sina bilar, och jag har fortfarande inte engagerat mig. Dom sa att jag kunde putta bort skopan, dom hade flyttat på den för att få ut en av sina bilar, men sen ställt tillbaka den bakom min -.-

Men men, jag har väl haft en bra dag ändå! :D

Ikväll ska jag lacka alltihopa en gång till och sedan får vi se vad som händer :)
Ha en bra kväll, kanske uppdaterar senare ikväll! :)


Mitt och min rumskompis underbart städade badrum.
Hon är lite mer ordningsam än jag. Hyllan till vänster om spegeln är min..
Den andra är hennes..
Sakerna på handfatet är till stor del mina.. ^^



Ha en bra kväll! :)


Kommentarer
Postat av: Leia

Tack visst är han. Han är en pudel & fårhund och han heter Gubben! :D

2009-03-26 @ 17:54:45
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: caroline

haha ;d taaack :D ! ja med ;P

2009-03-26 @ 17:56:26
URL: http://www.metrobloggen.se/car0lineolsson
Postat av: Frika

Hahah vilka lärare då;P Ja iblan kan man börja undra vad det är fel på dom. :D. . Jo allt är bra här, själv då???

Puss

2009-03-26 @ 18:10:28
URL: http://blonddancingqueen.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hahahaha fy fan vilken idé att ens göra så xD haha.

fin bild den sista föresten:)

Och grattis till sprutkursgrejjen;D hah

2009-03-26 @ 19:44:31
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hahahaha fy fan vilken idé att ens göra så xD haha.

fin bild den sista föresten:)

Och grattis till sprutkursgrejjen;D hah

2009-03-26 @ 19:44:35
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

OMG VILKEN SÖT FLICKA! :3 <3

2009-03-29 @ 12:55:58
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0