Jobba

Hejsan hoppsan!

Jag har gjort något väldigt oplanerat. Jag jobbade idag, när det ställdes om till sommartid, och hade morgonmjölkning.
Jag som i vanliga fall har svårt att komma upp kl. 5 på morgonen hade nu en hjärna som var inställd på att klockan var 4 när alarmet drog igång.

Yeeeey!

Igår lyckades jag lura med mig min älskling till skolan iallafall, så jag fick lite sällskap, tack honey, du vet att jag hatar att sova själv ;)

Idag har förövrigt varit jävligt slappt. Som alltid när vi jobbar i ladugården och inte har nån som gör helgtjänst. Vi gör helt enkelt minsta möjliga och lullar mest runt. MYSIGT!
Kom en kalv inatt också, som måste ha legat konstigt inne i kossans mage, för hans öra var vickt fel. Så jävla söt!!!


Finns en människa som kan göra mig galen. Och inte positivt galen. Men denna människa segar sig nåt kopiöst. Du är en segpropp??  ;)

jaja, nu ska jag väl gå och mysa med älsklingen, han är iallafall social med mig :)

Puss och godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

svar;

awh, ingen orsak! :] <3



ska vi klicka dit varandra på bloglovin?

2009-03-30 @ 10:32:49
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Frika

Det är jobbigt att man måste ändra tiden tycker jag:P haha kortare att sova;P.

puss

2009-03-30 @ 16:27:01
URL: http://blonddancingqueen.blogg.se/
Postat av: Frika

Det är jobbigt att man måste ändra tiden tycker jag:P haha kortare att sova;P.

puss

2009-03-30 @ 16:27:06
URL: http://blonddancingqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0