Hejsan hoppsan

Tyvärr måste jag säga att jag inte orkar skriva något långt och givande inlägg idag, är sjukt trött, och ska faktiskt åka hem imorgon, riktigt äckligt ont i halsen...
Arbetar på att smitta Johan så att han också blir sjuk och kan följa med mig hem! (a)

Idag har jag börjat skriva på en del av ett jättestort skolarbete, som handlar om vad för maskiner jag skulle ha på min gård om jag hade någon ^^
Har kommit fram till en hel del, men har lite kvar. Men känns faktiskt riktigt skönt att ha börjat, jag hatar att ha saker efter mig.
Dessutom har jag lämnat in två arbeten idag, dels det sista som skulle kompleteras på projektarbetet och dels mitt fördjupningsarbete i religion. Fix och färdigt!

Nu ska jag och älskling gå och lägga oss i vårat välstädade rum, med våra rentvättade lakan och myspys :)
Ska titta på nån film som han ville se, alltid lika trevligt med projektor *skryt skryt* haha!

Så godnatt på er allihop och ha en mysig kväll, puss och kram! <3

Kommentarer
Postat av: Ruth

Taack så mycket^^ ja, hon är väldigt fin! 11 år är hon, tiden går verkligen fort! Det var i Sörmon vi var, en regional, årets första tävling!

2009-03-19 @ 10:54:03
URL: http://rutha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0