Fullt upp och feber

Hejsanhoppsan!

Just nu känns det som om allt bara snurrar på i tretusen kilometer i timmen och jag hinner med för fem öre.
Jag har tre miljoner saker att göra, försöker hinna med allting, och sen kommer någon och undrar om jag är grinig. Jag är verkligen inte grinig, men efter att ha varit förkyld i snart 5 veckor och har fått feber, så är man inte på topp!

Men jag knegar på, jag betar av sak efter sak på min milslånga lista och efterhand så blir det nog bra. Bävar dock för den dagen jag slappnar av, då lär jag väl bli riktigt sjuk och bara rasa ihop.
Men än så länge så kan jag fortfarande sova ordentligt på nätterna och orkar upp på morgonen. Det är den enda varningsklockan jag har, när jag kommer in i perioder där jag inte sover men speedar på under dagen, då vet jag att det är dags att lugna ner mig och göra någonting annat.

Dagens har gjort och måste göra:

-Justerat det sista på mitt projektarbete, skrivit ut det och lämnat in det, mailat det till hemsideansvarig och skrivit på ett papper.
-Ska skriva ett arbete om Kristendom som ska vara inlämnat senast fredag denna veckan. Yeey!

Mitt mål är föresten att hamna upp på "aktivaste listan" någon gång. Hjälp mig?
Kanske är det så att någon vill gästblogga här?
Kom igen tjejer, vi får hjälpas åt! :)

Ha det bra sålänge, jag uppdaterar senare om hur det gick för Kikki på hennes nationella muntliga prov och hur det går med kristendom-arbetet!

Kram och hej!Älskade gullunge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0