En underbar dag!

Hejhej allihopa!
Jag vill börja allting med att ägna ett STORT tack till min underbara syster, som ni kanske märkte skrev två inlägg under dagen..  :)
Hon har som ni ser gjort om designen i bloggen, och jag tycker själv att det är SKITSNYGGT!
Tack syrran, det var väldigt snällt! :)

Om det är någon som har några synpunkter eller tips på att kanske göra den ännu bättre, så skriv det! :)

Idag har jag dessutom gjort något väldigt rolig! Men först vill jag förklara lite för folk som inte känner mig jätteväl..
Jag går alltså en naturbrukslinje, och hittar på konstiga saker.
Och jag har en bil, som jag älskar otroligt mycket, fastän alla andra hela tiden ska klanka ner på den ;)

Min pojkvän kom iallafall med den smarta iden att jag kunde ju alltid lacka lite detaljer innuti bilen. Sagt och gjort, jag åkte och köpte silvermetallic-lack och idag tog jag tag i det.

JAG HAR RIVIT UT MASSOR AV DELAR I MIN BIL!

och sedan lackat det. Med andra ord har jag en dörrsida liggandes i bilen, fyra stycken delar från dörrarna, hela mittkonsolen och lite andra småsaker. Och jag har lackat för första gången i hela mitt liv. Jag vill bara meddela att det blev skitsnyggt!
(Jag kommer naturligtvis att visa bilder senare på hur det ser ut )
Eftersom det tar ett dygn för lacken att härda så ska jag imorgon börja plocka ihop den igen. Sätta tillbaka dörrsidan. Det dumma är nu bara att jag inte kommer att hinna lacka någonting imorgon, och sedan hinna sätta tillbaka det innan det är dags att åka hem på fredag, och jag tycker att det ser så jävla fult ut att åka runt med dörrsidan liggandes i baksätet, så det blir inte till att göra mer förän nästa vecka. Men då jävlar! :) Det blir faktiskt riktigt fint...!

Tack älskade Johan  :)
Och tack Amanda än en gång för designen! :)

Ha en bra kväll, så hörs vi imorgon! :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Designen är skitsnygg!!:D

Längtar till min header är klar som din snälla syster lovat fixa till mig ;D

2009-03-26 @ 19:42:37
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag finner inga ord?;)

2009-03-28 @ 00:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0