En fredag hemma :)

Hejhopp!

Gud vad jag e trött, hela tiden! Jag förstår inte detta! Kan hända att älsklingen har rätt, jag har på tok för mycket att göra.
Var på möte igår i Uddevalla med LRF Ungdom, och kom hem vid 23.30 igår. Kanske har jag helt enkelt för mycket aktiviteter på kvällarna?!

Idag har jag hursomhelst fortsatt att laga "hacken". Satte tillbaka två stålplattor och drog 7 bultar. Klart!
Det var dagens arbete, allt mellan 8-11. Effektivt Carro, effektivt...!

För er som inte vet, så har jag nu bestämt mig för lägenheten i Trollhättan, 5 minuter från centrum, välkomna att hälsa på kära vänner! :)
Visade den för min mor, far och pojkvän idag. Reaktionerna var spridda. Mamma tyckte att den var fin, pappa undrade vad det var för människor som bodde i området och och Johan undrade vart lägenheten var, han ansåg att det han stod i var en skokartong. Kanon, jag flyttar in!
Nä, men allvarligt, jag ska flytta in!

Från och med den 1 maj så är jag bonden som flyttar in till stan, med min hund, och börjar ett liv på egen hand.
Pappa vill helst bygga ett litet hus åt mig på tomten och mamma var fascinerad över att jag hade ett stort badrum i lägenheten. Jag ska verkligen flytta!

Meeeen!
Jag känenr att det ska bli lite läskigt, lite stort, flytta till ett ställe där jag faktiskt inte känner någon osv.. Men det ska bli roligt, och framför allt en erfarenhet utöver det vanliga!

Det känns skönt iallafall att jag kör förbi älsklingens skola varje dag till och från jobbet, så han kan utan vidare följa med mig till lägenheten och mysa. Sedan kan jag köra honom till skolan när jag börjar jobbet, kanonbra! :)

Men nu ska jag tydligen göra sallad, ikväll blir det stekt lax och sallad, GUD VAD GOTT!!

Imorgon ska jag laga bilen, lite rost och nåt litet hål (a)
Vi hörs kanske senare ikväll, pusshej!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha diggar Johans kommentar ;D

Men var inte orolig, du kommer nog få ett och annat besök från skolan ;D haha, och du kommer la och hälsar på oss också får man hoppas? :D Kram

2009-03-13 @ 19:36:18
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är ju superbra att bo i en skokartong :D Du kan nå din kaffekopp i köket, vattna blommorna och damsuga hela lägenheten, samtidigt som du sitter i soffan :D Fördelen med att ha en liten skokartong =)

2009-03-13 @ 22:56:39
URL: http://hem.passagen.se/noblenadirs
Postat av: fäldt

haha kronogården nästa:P

2009-03-15 @ 12:46:24
URL: http://traktorbonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0