Shit vad tiden går!

Hejhej!
Igår var det bara att svisha från jobbet, hem till min lilla lägenhet och skutta in i duschen, skojar inte, vattnet var nästan svart när jag började duscha. USCH! Grislukt, damm och svett, mums!

Väl hemma hos Johan så köpte vi glass och satt ute och myste i solen med glass och lite dricka, han e mysig min karl :) På väg hem till Johan igen så mötte vi hans gamla kompis, så var ute och for hur länge som helst och hade jätteroligt! Tack för en go kväll :)

Idag låg vi i sängen till 12-12.30 och latade oss, låg och pratade och myste, skönt att få ha en lugn morgon ihop. Johan gjorde frukost och vi stack och badade.
20 grader i vattnet, det var verkligen inte illa, var hur skönt som helst att bada och vi frös inte nån oss :) Mysigt!

Efter badet var det dags för mig att åka hem. Jag skulle trots allt köra motorsåg, hade en hög med stockar som skulle kubbas upp. Åkte som vanligt genom skogen hem från Johan, och när jag kör förbi högen med stockar, så står min älskade far där, med motorsågen i högsta hugg och sågade! Där hade han stått i 4½ timme och sågat och när jag kom hem så var det bara 5 stycken kvar. Pappas är så söt, hans enda argument till att ha gjort det för mig, var att han hellre ville att jag skulle ägna tiden åt att dricka öl med honom. Så söt :)

Så sagt och gjort, jag har nu fått ett par öl, nåt glas vin och grillmat. Fy fan vad jag har det bra!

Imorgon ska vi på hundutställning, och sen ska jag hem till lägenheten igen, förhoppningsvis kommer Kiki och hälsar på :)
Ha en kanonkväll!



MIn älskade vovve :) Fan vad jag saknar att ha honom hos mig. Älskling, vi måste skaffa oss ett torp någonstanns?


Kommentarer
Postat av: Sabrine

Härligt du verkar ha det, med egen lägenhet och allt! Och jobb! Skulle också vilja ha det så direkt efter gymnasiet(:

2009-06-27 @ 23:37:53
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0