Hejhej

Hejhej!
Idag har det inte hänt så mycket faktiskt.
Jag har jobbat med alla grisarna själv, tack älskling för att du trodde på mig att jag skulle fixa det. Jag trodde det knappt själv.

Men nu sitter jag här hemma, framför min dator och dricker en kopp te och är bara väldigt nöjd över allt. Nöjd över att jag klarade att jobba själv, nöjd över att jag har kommit såhär lång och nöjd över att jag inte blev en av dom som blev kvar i hålan.

Så ja, jag är väldigt nöjd med mitt liv. Och jag tycker att det är trevligt att komma hem, gå in på ica och känna att det är skönt att jag inte hör hemma där längre.


Men däremot är det skönt att komma hem till mor och far ibland, för att bli ompysslad ;)


Ha en bra helg, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0