Blogga till kvällsmackan

Hejhej!

Jag tänkte lite kort dra vad som hände igår och idag... Liksom redovisa vad jag har gjort för någonting.

Efter att ha jobbat så skyndade jag mig hem, för att snabbt inse att jag ju inte har något att ta på mig! Mitt vanliga problem alltså.
Men, det är aldrig långt till affären, så vips, så var jag en klänning och ett par skor rikare, och ett par hundra fattigare... Men vilka grejer sen! Klänningen kommer från Gina Tricot, hur fin som helst, lite cerise i färgen, små knappar framtill och breda axelband, kanonsöt!
Skorna. Jag skulle nästan vilja säga att det räcker med att säga, SKORNA.
Dom är helt sjukt söta, och jag älskar dom, till och med Johan tyckte att dom var söta :)


Igår så åkte jag till Johan, äntligen. Eftersom han hade fyllt år, så skulle det naturligtvis vara släktkalas, och som den älskvärda och bedårande flickvännen jag är, så åkte jag dit. :) Först var vi en sväng hos Johans pappa, träffade dom och lite släkt där, alltid trevligt :)

Vi drog sedan vidare i älsklingens 940, nu när han har köpt nytt ljud till kärran så ville han ju visa det det gick för. Med andra ord fick min lilla bil stanna kvar ;) Jag måste bara säga till och med jag, som är totalt kass på det här med ljud, blev riktigt imponerad!
Dock kittlades det väldigt i öronen hela vägen.... ;)

Hemma hos Johans mammas kille träffade vi släktingar där, myste lite där och Johan kunde stolt visa upp vad han köpt till bilen, det där är helt rätt ställe att visa något sånt ;)
I present av Daniel fick han en kasse, observera KASSE, med wunderbaums :P luktar horhus i hans bil nu, jag har totalförbjudit honom att lägga några kläder i bilen, jag vägrar umgås med honom om han luktar som en doftgran! Haha!

Idag har jag jobbat, as always.
Men nu i eftermiddags/kvällen så var jag hos en kompis och tog en ridtur, gud vilken mysig häst jag fick låna, kanonfin kille! :)
Kände att det verkligen var vad jag behövde, jag behövde få tagit mig en sväng i skogen till häst, och få tänka på något annat. Det var den enda flyktvägen jag hade tidigare, och just nu var det en flyktväg jag behövde, så tack för att jag fick komma och rida en stund! Det får vi göra om snart! :)


Sen vill jag bara "gnälla" lite.
Det är sån oerhörd skillnad på mitt och Johans förhållande, jämfört med innan. Som vi skojade när jag tog studenten, om att vi gör allt tvärtom mot andra människor.
Först ska man bli tillsammans, och sen flyttar man ihop.
Vi har bott ihop i drygt ett år, för att nu flytta isär, jag slutade skolan och han är kvar ett år till.

Och denna förändringen har sannerligen tagit ganska hårt, på oss båda skulle jag tro. Men jag tror samtidigt att det är bra att sakna varandra, men som vi sa igår, det är en sak att sakna och det är en annan att längta ihjäl sig.

Men nu är det som det är, och vi klarar detta :) Ingen av oss tänker kasta bort 1½ år på ingenting.
Och älskling, vi måste fixa någonstans att bo, åt våran kattunge ;) Den är det sötaste som finns ju!

Om det nu är så att bilden jag ansträngde mig för att försöka ladda upp, faktiskt råkar hamna där den ska, så vill jag bara säga att jag har tagit den från skopunktens hemsida :)


Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0