Tack alla :)

Haha, jag vill bara säga tack för en sjukt kul helg!!

Det har varit fest fred-lörd. Mycket folk och kul som fan :D

Att vara ute med Kiki är en upplevelse, när jag hämtade henne vid bussen så flörtade hon direkt med en gubbe i en gul Corvette. Diggar hennes öppningsfras, där hon hänger ut genom den öppna rutan på bilen "Nämen tjeeeenare, snygg bil! Jag gillar färgen!" För att sedan fortsätta med att be om skjuts, fråga vad han kör för bil i vanliga fall samt kolla om han var singel.

Hon var nu nykter.

När vi sedan hade druckit ett antal cider och en flaska vin, så var vi alla gött me, och vi drog ner till stan :D
Kiki lyckades övertala oss alla 6 att åka med ett litet barntåg, hon skulle bjuda ;) Men när vi kom fram, så var vi för gamla, no shit Sherlock.

15 mil kö till toan på Max, Kikis flörtande med polisen, en langos och lite mer cider senare, så hade vi hur kul som helst!

Tack :)



Delar av en kul helg :)




Turbo är numera döpt till Tigern. Enligt Jimmy iallafall XD


Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Sabrine

Sv: Jodå jag hade trevligt annars:) Och EMD ikväll, hell yes:D Ska du dit? Du verkade också haft det trevligt igår:) ? :D Kram.

2009-07-19 @ 19:28:01
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/
Postat av: Ruth

Den kommer nästa söndag. De hade en ettåring till som de också sålt, så då hämtar vi dem samtidigt. Det ska bli kul :D hur är det att jobba då?

2009-07-19 @ 21:17:18
URL: http://rutha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0