Fan vad vi haft roligt!

Herregud!
Det är så många saker jag vill reflektera över!!!


På löpsedlarna stod det häromdagen "Obduktionen visade att Jackson var svårt skadad, 4 nålstick i hjärtat, brutna revben, mager och tunnhårig"

Ehm okej?
Den första tanken som for i mitt huvud var "Var Jackson skadad EFTER sin död?"  Mannen var ju uppenbarligen skadad på något sätt redan när han levde, varför skulle man annars ha levt sitt liv som han gjorde?
Jag beundrar hans låtar, hans röst och alltihop. Men jag vet inte vad jag tycker om honom som den person han framställs som.

Men okej.
4 nålstick i hjärtat?
Den enda som var på plats var tydligen Jacksons hjärtläkare. Han hade antagligen med sig alla mediciner man kan tänka sig, och i ett försök att RÄDDA Jackson, så gav han naturligvis honom hjärtmediciner. Vettefan vad man ger nån, men kan tänka mig adrenalin eller nåt ^^
Med andra ord, inget mordförsök.

Brutna revben?
När hjärtat stannar, så är det ju käckt om nån trycker över bröstkorgen för att få igång hjärtat. Jag hade varit tacksam iallafall..?'
Och om man nu minns att han var mager vid obduktionen, så är det ju knappast konstigt om ett revben eller två bryts? Hans var knappast dom första och knappast dom sista. Kanske bara mer uppmärksammade än andras?

Mager och tunnhårig?
Med starka mediciner och hård träning inför sin turné, så är det ju inte konstigt om gubben var stressad, han kanske inte äta bra mat osv? Vems kropp hade orkat att leva hans liv?
Och TUNNHÅRIG?! WTF?
Det är få 50 män som inte är lite tunnhåriga. Face it!



Det var det iallafall.


Igår var min syster med oss på krogen, var ett kul gäng på typ 11 pers som drog ut, tack för en galet kul kväll!!!
Och Amanda, dom spelade våran låt? ;)
" 'couse I'm just a teenage dirtbag baby..."
Kommer leva länga på det här!


Nu när jag kom hem från mitt otroligt tråkiga jobb, så hade min kära fru, Fjanton, städat efter igår, diskat, bäddat och maten stod på spisen. Det kallar jag service!
Tack frugan <3 Skit i Nya Zeeland? ;)

Nu har jag lovat att ta hand om disken efter maten, och sen ska vi bada :) Mysigt i värmen! :D

Ha en bra kväll :)
Pusshej


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahaha, Jackson är ett kapitel för sig^^

Jag fattar inte varför det ska bli sån uppständelse över honom?! Visst han gjorde bra låtar och sånt men det var liksom länge sen!

För mig har han redan varit död i några år..



Och gu vad gött det lät med ett bad! Får nog gå upp till sjön snart^^

2009-07-05 @ 12:05:32
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha, promises, det där ÄR min LILLIbror^^

Men de e ju inte lite ovanligt att jag får höra din kommentar:P

2009-07-05 @ 20:47:45
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Sabrine

Jag håller med dig om Jacko. Han var ju liksom sjuk också. Och nästan skallig. Det håret man ser på honom i tidningar är en peruk. Tidningarna får lägga av att skriva massa skit nu. Det räcker. Han är död sorgligt nog, det räcker.



Ha en bra dag förresten!:)

2009-07-06 @ 11:06:20
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nä nu får du allt ta å skriva snart igen tycker jag! ;D

2009-07-12 @ 11:51:36
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Jagheterintesune

Ledsen att jag inte svarat på din komentar föränns nu, internet har krånglat m.m



Förästen har du mig på bloglovin? Om du inte har det ska vi lägga till varandra? :)



kramar

2009-07-12 @ 14:36:38
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Ruth

Ja, du har ju helt klart reflekterat över den där Jackson ;) haha!

Jo, det är allt gott, skönt hemma! Här finns massa att göra; paddockbygge, ridhusbygge, hästar att rida :D mer nytta här :P

Ja, visst var hon söt, det ska bli kul att få hem henne! Och jag vet inte riktisg vad jag ska säga om ditt nytillskott, är lite rädd för möss, och han var faktiskt väldigt lik! Men, jag ger mig, han var söt :D:D

2009-07-19 @ 19:32:56
URL: http://rutha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0