Sovmorgon, ekologisk produktion, fika och planer för eftermiddagen

Sovmorgon.
Lyssna på ordet.
SOVMORGON!

Iallafall, idag har jag haft sovmorgon.
Till 9.20. Kanonskönt!

Vid 9.20 så var det frukostdags, en risifrutti och en kopp kaffe. Gott!

Ekologisk produktion och grovfoder produktion var dagens ämnen.
Jippie!
Jag och Kristofer jobbade med vårat gårdsprojekt, vi tittade på nån film där dom slog gräs med lie och en tant som gjorde ost. Spännande, verkligen... ^^

Efter dessa fantastiska lektioner så fikade vi, en bulle och en kopp earl grey thé. :)

Kristofer och jag har larvat oss hela dagen, men efter många om och men så skulle jag få lika många riktiga hästar som det var hästkrafter i hans traktor.
Jag kommer ha en del att göra gott folk, traktorn han vill ha är på 400 hästkrafter... x)

Planen för eftermiddagen är att jag ska på möte med LRF:s ungdomsstyrelse.
Ringde the boss och han sa att Frida kommer och hämta mig, soft!

Med andra ord så kommer jag att uppdatera om mötet med LRF när jag är tillbaka i kväll, ska bli spännande! :)

Ha det så bra, vi ses och hörs!
Kramkram


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jo det gör lite ont fortfarande .. Men jag får la skylla mig själv, eftersom jag springer å rider ändå :O Men jag kan ju inte hålla mig stilla:P haha

2009-01-27 @ 17:06:26
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0