Betesputsen, Jennifer, krogen, Fronda och mina fyllon

Igår var det Naturbruksmaskiner reparation på schemat hela dagen.
Det är den i särklass slappaste lektionen vi någon gång har haft på schemat.
Första lektionen delades vi in i grupper, fick en verktygslåda och något att börja laga.
Denna lektionen fick jag och min gruppmedlem Rickard hugga tag i betesputsen.

(Eftersom jag förstått att alla inte vet vad en betesputs är, så kan jag tala om att det är som en stor gräsklippare som man har bakom traktorn...)

På sex timmar bytte jag 1 hjullager och satte tillbaka däcket. STARKT JOBBAT!

Den största delen av våran lektion ägnade vi åt att snacka skit, titta på när andra jobbade och allmänt bara göra ingenting.

Efter lektion så var det skutt in i duschen, hoppa i snyggare kläder och sminka sig.
Vi skulle nämligen till Jennifer!
Hemma hos Jennifer åt vi tacos, glass och sjöng singstar! :D

Det var lite för att samla ihop våran klass och sedan gemensamt dra till krogen.

Väl utanför krogen så stod vi i kö en timme, såg en tant som körde förbi på fel sida vägen, backade, höll på att ta med sig en skylt, körde upp på en refug och sedan iväg, på rätt sida :P Spännande!

Idag skulle nämligen den svenske rapparen Fronda "sjunga".
Vi blev dock lite besvikna, han började spela strax efter tolv och spelade max 7 låtar.
Men ändå, vi hade JÄVLIGT trevligt!
Vart man än vände sig på krogen så var det fullt av klasskompisar och stämningen var på topp!

Särskilt Marre och Fias.. Kära barn vad dom drack! Jag är glad att jag körde hem.

Efter mycket tjöt, lite mat, lite sång och kackel så kom vi äntligen hem och jag fick mina fyllon i säng.
 
En mycket lyckad kväl!
Tack alla som var med!

jag kan inte vara vaken, men kan inte sova.
Låt mig bara få andas lugnt?

Kommentarer
Postat av: :)

Varåsgod ;)

2009-02-02 @ 15:35:31
Postat av: Fia

haha.. förstår att du uppskattade mitt tjöt från baksätet:) Får jag sitta fram? måste jag ha bälte? jag e kissnödig!! Är vi framme snart?

2009-02-26 @ 18:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0