Äntligen FREDAG!

Herregud.
Äntligen fredag, jag trodde aldrig att det skulle ske.


Jag var och klippte mig igår, hur härligt som helst, och som kronan på verket, så åkte jag och Kiki för att titta på ett hus.

OMG säger jag bara!
Vilket hus!
När jag först åkte förbi det, så tänkte jag att det omöjligt kan vara det. Det var stort, det såg nymålat ut och hade en helt fantastisk veranda!
Verandan var stor, det stod en vedspis i köket, det var stora rum, mycket plats och renoverat för 5 år sedan.
och DET STÅR ETT BADKAR I BADRUMMET!

Hitills så är detta det enda som skulle kunna få mig att lämna min älskade stad.
Ni som känner mig väl, ni förstår vad jag menar.
Jag är personen som går en sväng ner till stan, stannar till lite här och där, njuter av att egentligen inte känna någon.

Men nu har det alltså hänt. Jag skulle kunna överväga att flytta.
Allt för en vedspis i köket. Finns till och med ett gästrum. Förstår ni eller??
Och en trädgård, och ni skulle se verandan.... *drömmer mig bort ett ögonblick*

Det var vacker iallafall. Väldigt fint hus.
Detta måste nog funderas över, väldigt noga!

Som ni alla vet så är jag en hejar i köket. Jag har dock dålig inspiration, det är inte så jävla roligt att laga mat till sig själv, jämt. Det är trevligare om man är minst 2? Dukar lite fint och sådär.
Så idag, som alla andra dagar, så har jag ätit kyckling. Idag blev jag dock sugen på cocktailtomater, så jag skivade dom och slängde ner i stekpannan med kycklingen. Blev god sås. Typ.
Ihop med en färdighackad, förlåt jag är en miljöbov, ibland, så blev det otroligt mumsigt!

Ha en bra dag, jag ska hämta amanda vid tåget. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Ruth

Hoho! Var är du!? Det är ju nästan en månad sen du skrev nu jue!

2009-09-05 @ 16:50:13
URL: http://rutha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja precis? ;) hoho vars håller du hus? ;)

2010-01-03 @ 18:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0