Hejhej

Hejhej!

Jag har så himla fullt upp!!! Idag har jag inhandlat en studentklänning, något att ha på mig på festen på lördag och en dammsugare.
KANON! :D
Tre saker jag verkligen behövde. :)

Och nu berättade Marre att hon skulle på bal, men rycker bara på axlarna när man frågar vad hon ska ha på sig, herregud, man kan få magsår för mindre! Kom igen bruden, snabba dig! X)

Matilda gnäller lite, hon tycker att jag uppdaterar dåligt, och det vet jag att jag gör, men jag har en massa att göra och en massa att fixa. Så förlåt till alla som tycker att jag e dum :)



Idag har jag och Johan haft ännu en mysdag, vi har varit i stan, jag har shoppat och han har tittat på :) Haha, kan tänka mig att det inte var så roligt, men det var mysigt att det bara var vi :) Tack älsklingen min, du fattar inte hur sjukt mycket jag älskar dej! :)

Nu ska jag hjälpa Kiki med vad hon ska ha på sig när hon åker imorgon :)
Sen ska jag och snuttisen sova <3

Puss och godnatt, jag lovar att jag ska bättra mig :)


Kommentarer
Postat av: angelica

Låter som en härlig dag.

Tid med den man älskar får en alltid att må bra=)



Föresten, sett doves kampanj?

De arbetar för att fler unga tjejer ska få bättre självkänsla och tycka om sig själv...

Jag har valt att börja skriva mer om detta i mitt blogg,

Ge tips, övningar som jag själv håller på att lära mig.

Kanske kan det hjälpa någon, vad tror du?

kika gärna in och om det känns bra får du mer än gärna länka vidare.



Jag vill ändra världen, vad vill du?

2009-04-17 @ 12:02:45
URL: http://notbroken.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Haha äntligen :D Jag vill ockås köpa student klänning! xD fast jag vill inte gå ut xD haha

2009-04-17 @ 22:38:33
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0