Ge mig något lugnande XD

Allvarligt, jag håller på att falla isär åt alla håll och kanter.
Jag har haft tre miljoner saker att göra, jag har saknat Kiki och jag blir galen.

Let's face it!
JAG
VILL/KAN/ORKAR INTE BLI VUXEN!

Så snälla farbror rektor, kan du ge mig ett år, bara ett år till?? Jag vill inte sluta skolan?

Jag har lite saker kvar att göra här, kompisar jag kanske aldrig kommer att träffa mer, Johan och jag har en vardag ihop nu, som aldrig kommer att bli sig lik.

Men kärleken övervinner allt, jag kommer aldrig att släppa Johan, och jag kommer aldrig att släppa mina kompisar.
Kan ni förstå det?? Jag älskar ju er :)

Men okej, jag måste iallafall.
Jag kommer att flytta hemifrån alldelles för snart, jag kommer snart att sluta skolan, jag kommer att börja jobba och jag kommer att börja betala mina räkningar.
Inte kul, men okej, jag måste.

Fast iofs, jag ser fram emot att flytta hemifrån, det ska faktiskt bli lite spännande och roligt. Men jag vill helst inte sluta skolan.
Har börjat packa alla mina saker i studentrummet, åker inte hem mer än på fredag, sen är det snart student, och ORKA ha allting med sig hem, när det är student? Jag ska ju vara full? Jag tänker inte packa och ha mig. ;)

Ha en bra eftermiddag kväll! :)
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: san

Jag gick in i en depression när jag slutade 9:an.

Var totalt oförberedd mentalt. Läskigt men det går över, fast livet kommer aldrig att bli detsamma!

Vilken tur va ;-D

2009-04-22 @ 09:01:53
Postat av: angelica

Tack så jätte mycket för din underbara kommentar!

Att få höra att jag gör något bra värmer hela mig!

2009-04-22 @ 16:47:41
URL: http://notbroken.webblogg.se/
Postat av: [ Erika's Viktresa ] -21kg! Före&Efter bilder ute nu!

Hej! Tack för din omtanke! :) Betyder! Jo han är rätt ok nu. :) tack och lov.

2009-04-22 @ 22:06:51
URL: http://lifeabouterika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0