Förlåt

Har just haft prov i småföretagande b. yeeeey. -.-
Men gick nog ganska bra, får jag bara godkänt i den kursen så e jag nöjd, lägger min energi på kurser jag tycker är roligare. :D

Nu är det bara en månad kvar, exakt, tills jag flyttar. Ska bli både roligt och mindre roligt. Jag vill flytta, men inte lämna skolan. Förstår ni då hur jag trivs på min skola??


Sen skulle jag även vilja be om ursäkt till en person.
Förlåt för att jag bara stack igår.. Datorn hängde sig, och sen kom
securitasvakten och ville låsa dörren. TIll följd av att han hängde över min axel
medans jag loggade ut. Ville då inte skriva mer än Godnatt.

Hoppas att du inte är sur på mig... Men vi hörs idag hoppas jag :)

Jag har dessutom tänkt lite på det där med 740... Det skulle förstöra
min syn på dej? Du är ingen volvoraggare, du är en dieselkille, det ser jag ;)

Förlåt för det ointressanta inlägget, och för det interna, men var bäst så :)

Ha en bra dag! Pusshej

Hög vill-ha-faktor!!! Strunta i Thåström och köp det här till mig!!! :) Jag vet att du vill ;)




Kommentarer
Postat av: sara

godmorgon.

härlig blogg! :)

allt bra i dag?

2009-04-01 @ 08:57:05
URL: http://hhejfffulast.blogg.se/
Postat av: sara

tackar tackar! :)

jodå det är bra med mig förutom att jag är förkyld :p

vad ska du hitta på att göra idag då? :p

2009-04-01 @ 09:04:00
URL: http://hhejfffulast.blogg.se/
Postat av: sara

tackar tackar! :)

jodå det är bra med mig förutom att jag är förkyld :p

vad ska du hitta på att göra idag då? :p

2009-04-01 @ 09:04:05
URL: http://hhejfffulast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0