Dans, äckliga gubbar och fulla arbetskamrater

Läs rubriken och ni kommer att förstå!

Haha, vi har ni varit och dansat, alla som gått bugg och jive för våra underbara danslärare. Som avslutning brukar det då vara en tur till det lokala dansstället för en svängom. Så även denna gången..!

Och vilka träffar jag där, om inte mina framtida arbetskamrater, fulla och glada, men mest Veronika! :P Haha, skön brud den! :) Diggar deras rockabilly-stil privat och arbetskläderna på jobbet. GOD BLANDNING! :D

Blev uppbjuden av en kille, snäll och rar som jag är så säger jag inte nej.
Jag förbannar mig själv för detta.
När denna man börjar babbla om att han nog också kommer att finna den rätta en dag, att det var oerhört trevligt att han träffade mig där och frågade vartifrån jag kom, så blev jag lite ställd. 
När han sedan inte fattar vinken, när han säger "Jag tycker att du är söt" och jag svarar "tack, det tycker min pojkvän med" så blev jag helt galen. Låt mig vara?

Eftersom denne man sedan följde mig under hela kvällen, så gick jag till Simon, min räddare och hjälte i alla knipor. Jag sa som det var, och när gubben kom och sa hej, så kramade jag simon och simon la armen om mig, allt för att få personen i fråga att förstå. Men icke.
Ska man behöva säga rakt ut att man inte är intresserad? Tydligen skulle jag ha gjort det, då han verkade socialt handikappad.
Men men, vi hade en jäääävligt roligt kväll!

Grattis till Mikael och Ida som har förlovat sig, fick reda på det när vi var iväg! :) All lycka till er!

Till faster San
Nej faster, anledningen till att kommentarerna ofta inte har med inlägget att göra kan vara för att det är svar på det jag kommenterat på någon annans blogg. :)

Nu är klockan 02.24 och jag ska sova :)

Puss och kram!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

oj vilka färger på bloggen :P

2009-04-05 @ 09:05:25
URL: http://jsoul.blogg.se/
Postat av: sara

godmorgon,

allt bra idag ?

kramar :)

2009-04-05 @ 10:23:48
URL: http://hhejfffulast.blogg.se/
Postat av: Anna

gud vad roligt att de har förlovat sig! :D

Hahah Veronica är ju hur go som helst^^

Visst är det jobbigt med såna gubbar:S dom fattar lixom inte...

Gött att ni hade kul iaf :D

2009-04-05 @ 13:37:44
URL: http://upisdown.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha jobbigt med den killen xD

2009-04-06 @ 08:44:41
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: san

Aha!

2009-04-06 @ 20:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0