Tisdag

Hejhej!
Idag är en jävla piss dag.
Alvarligt talat. Jag var jättetagad för att hitta på något kul idag, det är fint väder och allt var bra.

Meeeen.

Under lektionen i ekologisk produktion så skulle jag fylla i en jävla växtodlingsplan, och jag förstår verkligen INGENTING. Inte ens när läraren ägnar hur lång tid som helst för att hjälpa mig, så förstår jag inte.
Det gör mig så jävla frustrerad att jag satt och gapade på stackars Mårten (läraren). "/
Förlåt Mårten.

Så efter knappt 2 timmar gick jag till Johans rum och la mig på sängen. Och då kom det som jag så fruktansvärt länge försökt att ta med en klackspark.
Jag ska ta studenten.
Helvete.

Jag vet att man ska se fram emot sin student och att man ska se det som en avslutad fas i livet och bla bla bla.
Men så bra som jag har haft det här på skolan har jag aldrig haft någon annanstans. Jag kan inte förstå hur jag ska klara mig när jag inte längre är berättigad att vara här dag som natt och bara larva runt. "/

Med andra ord så deppade jag ihop helt totalt och kände bara att jag skiter i alltihopa. Men efter många om och men så fick jag väl bita ihop och lugna ner mig. Trots allt.

Som plus på detta har jag bråkat med Johan om en skitsak, och jag hatar att bråka med honom.

Det jobbiga är bara att det känns som om jag är den som alltid tar mest illa vid mig, samtidigt som jag kanske inte är världens lättaste att tas med, det förstår jag me, men jag önskar att någon förstod mig helt och fullt. Att när jag förbannad går åt andra hållet, så vill jag ju att du ska gå efter? Jag önskar bara att du kunde förstå.

Men mest av allt så önskar jag att allt du sa var sant. Att du skulle låta mig få åka om jag ville och att jag inte skulle känna mig instängd.
Jag är inte längre en tamfågel i en bur.
Jag är något som blivit ofrivilligt inspärrad.
Släpp ut mig?

Vill tacka en person också, som ändå har gjort dagen lite ljusare. Du är me lättsam att prata med :)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jossi

Sv; Haha, okej. Det låter inte så kul "/

Nja, det har varit till och från "/

2009-03-24 @ 18:25:44
URL: http://jossisplace.blogg.se/
Postat av: nellie

hej! var gärna med och tävla om ett snyggt smycke i min blogg, kommentera inlägget som heter "We" och skriv någon bra sida med smycken på! Den som har hittat bäst sida får ett smycke på posten, och sen väljer jag ut saker från den bästa sidan och det finns tre saker att vinna, som ni sen kan va med och tävla om.! Så komigen och vinn ett gratis smycke om du har bästa sidan.

2009-03-24 @ 20:04:21
URL: http://columbusnellie.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan! du,i min blogg skriver jag om utvecklingen som barn/tonårs modell.Jag jobbar också ibland,i någonting som kallas modell studio:) Skriver du en kommentar i ett av inlägggen,besöker jag DEFENETIFT din blogg igen!

kram på dig!



http://vendelaSpace.devote.se

2009-03-24 @ 21:20:47
Postat av: Anonym

hejsan! du,i min blogg skriver jag om utvecklingen som barn/tonårs modell.Jag jobbar också ibland,i någonting som kallas modell studio:) Skriver du en kommentar i ett av inlägggen,besöker jag DEFENETIFT din blogg igen!

kram på dig!



http://vendelaSpace.devote.se

2009-03-24 @ 21:25:07
Postat av: Elin

hoppas att din dag blir bättre imorgon:)

2009-03-24 @ 21:32:41
URL: http://zelin.blogg.se/
Postat av: Matilda

Blir gött tråkigt utan er kan jag ju säga! Ni måste komma och hälsa på! :)

Fattar lite hur du känner de, jag har ju fan nästan panik över att jag bara har ett enda år kvar här liksom :S

2009-03-24 @ 22:17:19
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas du haft en bra dag :)

Allt bra?

2009-03-24 @ 23:00:08
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Sabrine

Sv: Taack!:) Jaa 3 år känns verkligen som ingenting ibland. Läskigt hur fort tiden går hela tiden! Vill bara att den ska stanna lite ibland.



Och studenten... måste kännas läskigt! Jag kan tänka mig att det känns himla tråkigt, jag vill inte sluta på Nuntorp om bara ett år^^ Det är nästan så att man vill gå om ettan så att man har alla 3 år kvar igen:P Så roligt man har liksom... Jag menar, tänk om man hade gått samhälle på en vanlig tråkig gymnasieskola eller nåt; FY vad tråkigt det hade varit!



Gillar din blogg förresten:D

2009-03-25 @ 11:09:18
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0