LRF-Möte (igen!), Jive och myspys!

Idag har det verkligen varit fullt upp!

Vaknade i morse och ville VERKLIGEN inte gå upp, särskilt inte när Johan hade sovmorgon och kunde snooza vidare. Så efter många om och men så pallrade jag mig upp, hoppade i kläder och åkte till Vänersborg för att vara med på LRF:s Regionstämma. Alltså inte ungdomen denna gång... :)

Var där, träffade gamla praktikvärdar, satt brevid en kille som heter Matti som sitter med i samma styrelse som jag. Och ärligt talat så tror jag inte vi var seriösa i mer än 10 minuter åt gången. Vi satt och larvade oss, och varje gång någon talare sa något som Matti tyckte var bra så viskade han till mig "Jag känner honom, trevlig kille, vi brukar ta ett par öl ihop". Det var hans sätt att visa att han höll med ;)

Efter detta så hoppade jag in i min nästan rostfria bil (jag älskar min bil!) och åkte tillbaka till skolan. Påvägen ringde jag en kille som ev. ville ha lite hjälp i sin ladugård, sagt och gjort, jag ska numera vara där och mjölka hans kor ibland.
Han blev faktiskt jätteglad då han inte hade varit ledig en enda dag på 10 år!!
Sen om det var sant eller inte vet jag ju ej, men han blev glad iallafall.


Sen ringde även min nya hyresvärd och frågade om den lägenheten vi tittade på var bra, eller om jag ville ha en annan i samma korridor, men jag sa att det spelade ju faktiskt ingen roll, alla ser ju likadanna ut :)

Så papprena ska allt dimpa ner i min brevlåda senare i veckan och ska bara skrivas på, sen e det klart!!!¨

Sedan ikväll var det jive-kurs och jag var, inte heller där, seriös för fem öre. Men kul hade vi!!!

I helgen blir det också full fart, känns som om  jag inte är stilla mer än när jag sover, och knappt det. I helgen ska jag iallafall stå i en monter för LRF på en maskinvisning och sen ska jag vara med och samordna en klickerkurs. Det är iofs bara roliga saker jag ska göra, men känns lite segt att man aldrig kan vara hemma en hel helg och bara göra ingenting.


Just nu känns väldigt mycket väldigt bra, jag har äntligen fått en förklaring till varför vissa saker är som dom är, och varför jag ibland gör som jag gör eller reagerar som jag gör.
Och det känns jävligt bra!

Puss och hej, ha en bra kväll!
// Carro

Kommentarer
Postat av: Matilda

Dom är INTE lika. Och det är INTE kul. Hahaha xD Fast de e faktiskt ingen väckarklocka utan bara en vanlig radio ;D haha.



Jag vet! Skitsorgligt :( Men de e bara hästtvåorna som e borta, men jag SKA ta ledigt typ studentdagen och dagen före åså komemr jag hit :D Studenten kommer jag INTE missa! ;D





10 år! :O Oj. hoppas de inte va heelt sant:P

MEn seriös är inte kul att va, de har inte jag heller vart på hela dan:P haha!

2009-03-16 @ 22:49:57
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Frika

Hej:D fin blogg du har:). Jo allt är bra här, mycket plugg och så men annars bara bra. Hur är det själv då???? Länge sedan sist.

Kram Fredrika

2009-03-17 @ 15:13:00
URL: http://blonddancingqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0