Och där svävade känslan iväg..?

Hej hallå!

Jag måste säga att just nu känns saker och ting liiite mindre besvärligt. Samma överhängande problem, vill inte flytta osv, men ändå.

Idag känns bra.

Jag har min hund hemma hos mig, när jag jobbar, så lämnar jag honom hos min arbetskompis Veronika, som är snäll och passar honom på dagarna. Tack vännen, det är verkligen guld värt!
Det innebär alltså att jag kan ha min hund hos mig varje dag! :D

Idag tog vi en timmes promenad, jag ja, jag kände mig faktiskt lite nöjd. En timme är inget att skryta med, men ändå, jag kände mig nöjd...
Tills jag fick ett sms av min träningsnarkoman till kompis, Simon.
Han sa att han kände sig trött. Han har jobbat 9 timmar, cyklat 3.5 mil och sen haft fotbollsträning i 1½ timme.

På något sätt kändes min promenad i solen väldigt betydelselös och patetisk.
Tack Simon! ;) Du vet att jag tycker om dig, men ändå? Hur fan hinner du med allt??

Just nu är det Stolthet och Fördom på tv, med Kiera Knightley bland annat. Tycker att den är ganska söt :)


Nu ska jag titta lite till på filmen, gå ut med hunden en sista gång, vända tv:n mot sängen och ringa Johan. Så mycket att göra, så lite tid ;)

Lyssna på min nya favorit låt!

Pittbull - I know you want me

Den e grym.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Ruth

Älskar den filmen väääldigt mycket!

2009-08-11 @ 22:36:58
URL: http://rutha.blogg.se/
Postat av: Anna

Den filmen är sååå bra!

Hur gick det med alla jobb, vilket tog du? :)

2009-08-12 @ 11:12:45
URL: http://bondeprinsessan.blogg.se/
Postat av: Matilda

Den filmen asså <3 Kiera Knightley är en favvoskådis ;)

Haha, Simon gör inget annat än tränar Carro :P Men det där tyckte jag var kul! ^^



Och du ser, jag har hittat hit föresten!!:D:D

Kraam

2009-08-23 @ 15:00:31
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0